Ką daryti, jeigu įmoka nepasiekė mano OlyBet paskyros? Ką daryti, jeigu įmoka nepasiekė mano OlyBet paskyros?

Ką daryti, jeigu įmoka nepasiekė mano OlyBet paskyros?

Visi sąskaitos papildymo būdai yra momentiniai, išskyrus banko pavedimo metodą, kuris užtrunka iki 24 darbo valandų, kol pasieks jūsų OlyBet balansą. Dėl tam tikrų aplinkybių įmokai pasiekti lošimo paskyrą gali užtrukti iki 20 minučių. Jei pinigai nepasiekė jūsų paskyros balanso per šį laiką, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo specialistais svetainėje pokalbiu gyvai arba el. paštu support@olybet.com. Prašome iš anksto paruošti atlikto pavedimo kopiją iš banko, kuri nebuvo pridėta prie jūsų paskyros balanso. Taip klientų aptarnavimo specialistai galės operatyviai surasti jūsų atliktą pavedimą sistemoje ir imtis reikiamų veiksmų, kad pavedimo suma būtų kuo greičiau pridėta prie paskyros.

Kokia informacija turi būti nurodyta pavedimo kopijoje:

  • Jūsų vardas, pavardė.
  • Jūsų banko sąskaitos numeris (IBAN).
  • Gavėjo banko sąskaitos numeris (IBAN).
  • Mokėjimo paskirtis.
  • Atlikto pavedimo data.

Pasitaiko, kad kai kuriuose bankuose rasti pavedimo kopiją yra šiek tiek sudėtingiau, todėl žemiau rasite instrukcijas, kaip tai padaryti savo banko programėlėje ar internetinėje svetainėje: