Mano žaidimas užstrigo, ką daryti? Mano žaidimas užstrigo, ką daryti?

Mano žaidimas užstrigo, ką daryti?

Deja, kartais taip gali nutikti. Toliau nurodomi veiksmai, kurių galite imtis siekiant išspręsti problemą:

  • Uždarykite žaidima ir pabandykite atsidaryti jį dar kartą. Žaidimas turėtų veikti nuo tos vietos, kurioje užstrigo.
  • Jeigu žaidimas vis vien stringa, pirma patikrinkite ar nereikia atnaujinti naudojamos internetinės naršyklės, taip pat išvalykite talpykla bei slapukus.                                                                         

Jeigu atlikus šiuos žingsnius žaidimas vis vien neveikia, prašome susisiekti su klientų aptarnavimo specialistais svetainėje pokalbiu gyvai arba el. paštu support@olybet.com.

Prašome nurodyti šią informaciją:

  • Žaidimo pavadinimas
  • Nesklandumo data ir laikas.
  • Raundo ID (nurodyta statymo istorijoje)
  • Problemos aprašymas
  • Ekrano kopija (jeigu gavote klaidos pranešimą)

Jei turite papildomų klausimų arba Jums reikia pagalbos, kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo komandą Jums patogiu būdu. Pasirinkite ČIA.