Pagrindinis GGPoker trigdžių šalinimas Pagrindinis GGPoker trigdžių šalinimas

Pagrindinis GGPoker trigdžių šalinimas

Iš naujo įrašykite programą pašalinant jos visus esamus failus:

Įrašant programą iš naujo užtikrinate, jog senų programos versijų likučiai netrukdytų Jūsų atnaujinimams:

  1. Pašalinkite žaidimą valdymo skydelyje (Control Panel)
  2. Atidarykite "Windows Run" (Win + R)
  3. Įveskite %appdata%[OlyBet]
  4. Ištrinkite [OlyBet] aplanką
  5. Atsisiųskite naują diegimo programą ir įdiekite GGPoker programą
  6. GGPoker programą galite atsisiųsti iš čia.

Jei prisijungus rodoma specifinė klaidos žinutė, pabandykite surasti jos numerį/kodą ar konkretų klaidos pavadinimą mūsų DUK puslapyje, jog sužinotumėte, ar yra Jūsų problemos sprendimas. Jei neradote savo klaidos mūsų Pagalbos centre, prašome susisiekti su mūsų komanda per pokalbį gyvai arba el. paštu support@olybet.com.

 

Antiviruso programos išjungimas siekiant išspręsti diegimo problemas:

Jeigu programos diegimas iš naujo neišsprendžia problemos, gali padėti antivirusinės programos išjungimas arba diegimo bandymas naudojant kitą interneto paslaugų teikėją arba prieigos įrenginį.

 

Naršyklės išvalymas sekiant išspręsti diegimo problemas:

Atliekant įdiegimo procedūrą iš naujo ir nesulaukus norimo rezultato, atminties (cache) išvalymas visose naršyklėse gali padėti ties įdiegimo kliūtimis ir sėkmingai įdiegti programinę įrangą.

Jei turite papildomų klausimų arba Jums reikia pagalbos, kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo komandą Jums patogiu būdu. Pasirinkite ČIA.