Bandau susikurti paskyrą, bet svetainėje nurodyta, kad toks el. pašto adresas jau yra panaudotas. Bandau susikurti paskyrą, bet svetainėje nurodyta, kad toks el. pašto adresas jau yra panaudotas.

Bandau susikurti paskyrą, bet svetainėje nurodyta, kad toks el. pašto adresas jau yra panaudotas.

    Jei bandote užsiregistruoti ir gaunate pranešimą, kad šis el. pašto adresas jau yra užregistruotas, tai reiškia, jog su šiuo el. pašto adresu jau egzistuoja paskyra OlyBet.

    Kodėl taip nutinka

    • Pagal mūsų taisykles ir politiką, OlyBet leidžia turėti tik vieną paskyrą vienam naudotojui.
    • Jei anksčiau jau esate užregistravę paskyrą su šiuo el. pašto adresu, negalėsite sukurti naujos paskyros naudodami tą patį el. paštą.

    Kaip išspręsti šią situaciją

    Jei manote, kad tai klaida arba Jums reikalinga papildoma pagalba:

    1. Susisiekite su Klientų aptarnavimo skyriumi:

    • Naudokitės mūsų internetiniu pokalbiu gyvai (live chat), kad gautumėte pagalbą nedelsiant.

    • Siųskite el. laišką adresu support@olybet.com, nurodydami savo duomenis.

    2. Pateikite šią informaciją:

    • Jūsų vardą ir pavardę

    • El. pašto adresą, kurį bandote naudoti

    • Bet kokią kitą informaciją, kuri galėtų padėti mūsų komandai rasti Jūsų esamą paskyrą

    Jei turite papildomų klausimų arba Jums reikia pagalbos, kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo komandą Jums patogiu būdu. Pasirinkite ČIA.