Galite susisiekti su mumis keliais patogiais būdais:
-
Gyvasis pokalbis (Live Chat)
-
El. paštas: support@olybet.com
-
Užklausų forma: prieinama mūsų svetainėje
- Telefonas
Nesvarbu, ar reikia pagalbos su paskyra, žaidimais, mokėjimais ar limitais – mes pasiruošę Jums greitai ir efektyviai padėti.
Kaip susisiekti su mumis per gyvąjį pokalbį (Live Chat)
Jei turite klausimų arba reikia pagalbos realiu laiku, gyvasis pokalbis yra greičiausias būdas gauti atsakymus.
Ko tikėtis?
-
Pagalba realiu laiku
-
Vidutinis atsakymo laikas: 20 sekundžių
-
Pokalbis su apmokytu Klientų aptarnavimo specialistu
Kaip pradėti gyvąjį pokalbį?
-
Apsilankykite oficialioje svetainėje: www.olybet.lt
-
Ekrano apačioje dešinėje raskite gyvojo pokalbio piktogramą
-
Spustelėkite piktogramą ir pradėkite pokalbį
Mūsų komanda pasiruošusi padėti su techniniais klausimais, atsakingo lošimo patarimais ir kita pagalba.
Kaip susisiekti su mumis per internetinį pokalbį (online-chat) iš mobiliojo įrenginio
Jei turite klausimų arba reikia pagalbos realiu laiku naudodamiesi mobiliuoju įrenginiu, galite pasinaudoti internetinio pokalbio funkcija.
-
Vidutinis atsakymo laikas: mažiau nei 20 sekundžių
-
Gyva pagalba iš apmokytų Klientų aptarnavimo specialistų
Kaip pradėti pokalbį iš mobiliojo įrenginio
Norėdami pradėti pokalbį per internetinį chat’ą naudodami mobilųjį įrenginį, atlikite šiuos veiksmus:
-
Atidarykite naršyklę savo mobiliajame įrenginyje ir eikite į mūsų svetainę.
-
Viršutiniame kairiajame ekrano kampe spustelėkite meniu ikoną (☰).
-
Atsidariusiame meniu pasirinkite punktą „Internetinis pokalbis“.
-
Ekrane pasirodys pokalbio piktograma – spustelėkite ją, kad pradėtumėte pokalbį su specialistu.
Patarimas: Norint užtikrinti geriausią darbo kokybę, įsitikinkite, kad Jūsų naršyklė yra atnaujinta iki naujausios versijos ir įjungti slapukai (cookies).
Mūsų klientų aptarnavimo komanda siūlo keletą patogių susisiekimo būdų. Nesvarbu, ar renkatės el. paštą, ar internetinę užklausos formą – siekiame operatyviai ir efektyviai atsakyti į kiekvieną Jūsų užklausą.
Susisiekimas el. paštu
Jei norite susisiekti su mumis el. paštu, rašykite adresu:
support@olybet.com
Ko tikėtis:
-
Vidutinis atsakymo laikas: iki 1 valandos
-
Daugeliu atvejų atsakome per 30 minučių
-
Po žinutės išsiuntimo gausite automatinį patvirtinimą, kad Jūsų užklausa gauta ir yra nagrinėjama
Kad galėtume greičiau Jums padėti, prašome el. laiške nurodyti:
-
Jūsų prisijungimo vardą arba naudotojo vardą (jei taikoma)
-
Aiškų klausimo ar problemos aprašymą
-
Ekrano nuotraukas ar kitą svarbią informaciją (jei turite)
Susisiekimas per užklausos formą
Jei Jums patogiau naudotis internetine forma, tai greitas ir paprastas būdas susisiekti su mumis.
Kaip pateikti užklausą:
-
Eikite į skyrių „Susisiekite su mumis“ mūsų svetainėje
arba spustelėkite mygtuką „Pateikti užklausą“ bet kurios pagalbos centro puslapio viršuje -
Užpildykite privalomus laukus, įskaitant:
-
Jūsų vardą ir el. paštą
-
Detalų klausimo ar problemos aprašymą
-
-
Išsiųskite formą
Kas nutiks toliau:
-
Po užklausos pateikimo gausite patvirtinimo laišką
-
Mūsų palaikymo komanda susisieks su Jumis nurodytais kontaktais
Atsakymo laikas
Siekiame atsakyti į visas užklausas per 1 valandą.
Dėkojame, kad renkatės OlyBet! Jei turite klausimų – mes visuomet čia, kad padėtume.
Jei turite papildomų klausimų arba Jums reikia pagalbos, kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo komandą Jums patogiu būdu. Pasirinkite ČIA.
Ar šis straipsnis buvo naudingas?
Articles in this section
- Kokios prieinamumo funkcijos yra prieinamos?
- Kaip paprašyti pažymos apie laimėjimus ir išlaidas OlyBet?
- Kaip susisiekti su OlyBet klientų aptarnavimo komanda?
- Ar saugu naudotis OlyBet?
- Ar galiu lošti iš bet kurios šalies?
- Kaip išvalyti naršyklės talpyklą ir slapukus?
- Kaip pateikti pretenziją dėl lošimo paslaugų?