Kaip pateikti pretenziją dėl lošimo paslaugų? Kaip pateikti pretenziją dėl lošimo paslaugų?

Kaip pateikti pretenziją dėl lošimo paslaugų?

    Pretenzijų teikimo ir nagrinėjimo tvarka nustatyta Nuotolinio lošimo organizavimo reglamento V skyriuje.

    Kur teikti pretenziją?

    Pretenzijos gali būti pateikiamos šiais būdais:

    • El. paštu: lithuania@oc.eu

    • Raštu: atvykus į lošimų organizatoriaus buveinę

    Ką būtina nurodyti pretenzijoje?

    Kad pretenzija būtų nagrinėjama, joje būtina aiškiai pateikti:

    • Jūsų vardą, pavardę ir kontaktinius duomenis

    • Pretenzijos esmę (kas įvyko, dėl ko nesutinkate)

    • Lažybų kortelės numerį, jei turite

    • Kopiją arba elektroninį atvaizdą (jei aktualu – pvz., lažybų kortelės, kvito, ekrano kopijos)

    Per kiek laiko gausite atsakymą?

    Pretenzijos yra peržiūrimos ne vėliau kaip per 30 dienų nuo jų gavimo dienos.

     

    Jei turite papildomų klausimų arba Jums reikia pagalbos, kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo komandą Jums patogiu būdu. Pasirinkite ČIA.