Pretenzijų teikimo ir nagrinėjimo tvarka nustatyta Nuotolinio lošimo organizavimo reglamento V skyriuje.
Kur teikti pretenziją?
Pretenzijos gali būti pateikiamos šiais būdais:
-
El. paštu: lithuania@oc.eu
-
Raštu: atvykus į lošimų organizatoriaus buveinę
Ką būtina nurodyti pretenzijoje?
Kad pretenzija būtų nagrinėjama, joje būtina aiškiai pateikti:
-
Jūsų vardą, pavardę ir kontaktinius duomenis
-
Pretenzijos esmę (kas įvyko, dėl ko nesutinkate)
-
Lažybų kortelės numerį, jei turite
-
Kopiją arba elektroninį atvaizdą (jei aktualu – pvz., lažybų kortelės, kvito, ekrano kopijos)
Per kiek laiko gausite atsakymą?
Pretenzijos yra peržiūrimos ne vėliau kaip per 30 dienų nuo jų gavimo dienos.
Jei turite papildomų klausimų arba Jums reikia pagalbos, kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo komandą Jums patogiu būdu. Pasirinkite ČIA.
4
-2
Ar šis straipsnis buvo naudingas?
1 iš 4 pažymėjo, kad tai naudinga
Articles in this section
- Kokios prieinamumo funkcijos yra prieinamos?
- Kaip paprašyti pažymos apie laimėjimus ir išlaidas OlyBet?
- Kaip susisiekti su OlyBet klientų aptarnavimo komanda?
- Ar saugu naudotis OlyBet?
- Ar galiu lošti iš bet kurios šalies?
- Kaip išvalyti naršyklės talpyklą ir slapukus?
- Kaip pateikti pretenziją dėl lošimo paslaugų?