Nustatytas „Skrill“ dienos įmokos limitas yra 200 EUR. Prašydami padidinti „Skrill“ mokėjimo limitą susisiekite su mūsų palaikymo komanda per tiesioginių pokalbių programą arba el. paštu support@olybet.com. Kai susisieksite, nurodykite sumą, kuria norite didinti savo limitą. Jūsų prašymas bus persiųstas atsakingam skyriui peržiūrėti ir jums bus pranešta, kai bus priimtas sprendimas.
Jei turite papildomų klausimų arba Jums reikia pagalbos, kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo komandą Jums patogiu būdu. Pasirinkite ČIA.
0
0
Ar šis straipsnis buvo naudingas?
0 iš 0 pažymėjo, kad tai naudinga
Articles in this section
- Ką daryti, jeigu įmoka nepasiekė mano OlyBet paskyros?
- Kodėl negaliu pervesti įmokos per „Skrill“?
- Kaip padidinti savo „Skrill“ mokėjimo limitą?
- Ką daryti, jeigu nėra mano naudojamo mokėjimo būdo OlyBet?
- Kokiu būdu galiu papildyti sąskaitą?
- Ar galima papildyti sąskaitą naudojant kito asmens vardu registruotą banko sąskaitą?
- Ar OlyBet apmokęstina sąskaitos papildymus?
- Ar galiu sekti savo ankstesnes įmokas?
- Kas yra IBAN ir CVC/CVV kodas?
- Ar taikomi apribojimai atliekant sąskaitos papildymus per Skrill?