Kodėl negaliu pervesti įmokos per „Skrill“? Kodėl negaliu pervesti įmokos per „Skrill“?

Kodėl negaliu pervesti įmokos per „Skrill“?

    Šiuo metu dienos įmokos limitas naudojantis „Skrill“ yra 200 EUR.

    Jei norite padidinti šį limitą:

    1. Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda:

    2. Pateikdami prašymą, nurodykite:

      • Konkrečią sumą, kuria norite padidinti dienos įmokos limitą.

    3. Jūsų prašymas bus:

      • Persiųstas atsakingam skyriui peržiūrai.

      • Sprendimas bus praneštas el. paštu, kai tik jis bus priimtas.

     

    Jei turite papildomų klausimų arba Jums reikia pagalbos, kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo komandą Jums patogiu būdu. Pasirinkite ČIA.