Šiuo metu dienos įmokos limitas naudojantis „Skrill“ yra 200 EUR.
Jei norite padidinti šį limitą:
-
Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda:
-
Per tiesioginį pokalbį gyvai (live chat)
-
El. paštu: support@olybet.com
-
-
Pateikdami prašymą, nurodykite:
-
Konkrečią sumą, kuria norite padidinti dienos įmokos limitą.
-
-
Jūsų prašymas bus:
-
Persiųstas atsakingam skyriui peržiūrai.
-
Sprendimas bus praneštas el. paštu, kai tik jis bus priimtas.
-
Jei turite papildomų klausimų arba Jums reikia pagalbos, kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo komandą Jums patogiu būdu. Pasirinkite ČIA.
4
0
Ar šis straipsnis buvo naudingas?
2 iš 4 pažymėjo, kad tai naudinga
Articles in this section
- Ką daryti, jeigu įmoka nepasiekė mano OlyBet paskyros?
- Kodėl negaliu pervesti įmokos per „Skrill“?
- Ką daryti, jeigu nėra mano naudojamo mokėjimo būdo OlyBet?
- Kokiu būdu galiu papildyti sąskaitą?
- Ar galima papildyti sąskaitą naudojant kito asmens vardu registruotą banko sąskaitą?
- Ar OlyBet apmokestina sąskaitos papildymus?
- Ar galiu sekti savo ankstesnes įmokas?
- Kas yra IBAN ir CVC/CVV kodas?