Ką daryti, jeigu įmoka nepasiekė mano OlyBet paskyros? Ką daryti, jeigu įmoka nepasiekė mano OlyBet paskyros?

Ką daryti, jeigu įmoka nepasiekė mano OlyBet paskyros?

Visi įmokėjimo būdai yra momentiniai, išskyrus banko pavedimą, kuris užtrunka iki 24 darbo valandų, kol įmoka pasirodo jūsų „OlyBet“ sąskaitos likutyje. Dėl skirtingų aplinkybių gali užtrukti iki 20 minučių, kol įmoka pasieks žaidimų sąskaitą. Jei per šį laiką pinigai nepasiekė jūsų sąskaitos, susisiekite su mūsų palaikymo komanda per internetinę pokalbių programą arba el. paštu support@olybet.com. Prašome iš anksto paruošti iš banko PDF formatu gautą įmokos mokėjimo įrodymą, susijusį su operacija, kurią atliekant suma nebuvo įskaityta į jūsų sąskaitos likutį. Taigi palaikymo komandos atstovas galės greitai rasti jūsų operaciją sistemoje ir imtis reikiamų veiksmų, kad jūsų įmoka būtų kuo greičiau įskaityta.

Kokia informacija turi būti nurodyta pavedimo kopijoje:

  • Jūsų vardas, pavardė.
  • Jūsų banko sąskaitos numeris (IBAN).
  • Gavėjo banko sąskaitos numeris (IBAN).
  • Mokėjimo paskirtis.
  • Atlikto pavedimo data.

Pasitaiko, kad kai kuriuose bankuose rasti pavedimo kopiją yra šiek tiek sudėtingiau, todėl žemiau rasite instrukcijas, kaip tai padaryti savo banko programėlėje ar internetinėje svetainėje:

Jei turite papildomų klausimų arba Jums reikia pagalbos, kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo komandą Jums patogiu būdu. Pasirinkite ČIA.