Griežtai draudžiama naudoti kito asmens banko sąskaitą įnašams ar pinigų išmokėjimams OlyBet platformoje. Visos operacijos turi būti atliekamos tik naudojant Jūsų asmeninę banko sąskaitą arba kredito kortelę.
Atitiktis įstatymams
- Vadovaujantis galiojančiais teisės aktais, visos finansinės operacijos turi būti vykdomos naudojant tik savo vardu registruotą banko sąskaitą ar kredito kortelę.
- Šis reikalavimas užtikrina, kad žaidimo paskyros savininkas sutaptų su naudojamo mokėjimo metodo savininku.
Kas nutinka, jei naudojama trečiosios šalies sąskaita
Jei nustatoma, kad buvo naudota trečiosios šalies banko sąskaita:
-
Susijusios operacijos bus atšauktos.
-
Lėšos bus grąžintos į pradinę sąskaitą per 1–3 darbo dienas (atsižvelgiant į banko apdorojimo laiką).
Jei turite papildomų klausimų arba Jums reikia pagalbos, kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo komandą Jums patogiu būdu. Pasirinkite ČIA.
30
6
Ar šis straipsnis buvo naudingas?
18 iš 30 pažymėjo, kad tai naudinga
Straipsniai šiame skyriuje
- Ką daryti, jeigu įmoka nepasiekė mano OlyBet paskyros?
- Kodėl negaliu pervesti įmokos per „Skrill“?
- Ką daryti, jeigu nėra mano naudojamo mokėjimo būdo OlyBet?
- Kokiu būdu galiu papildyti sąskaitą?
- Ar galima papildyti sąskaitą naudojant kito asmens vardu registruotą banko sąskaitą?
- Ar OlyBet apmokestina sąskaitos papildymus?
- Ar galiu sekti savo ankstesnes įmokas?
- Kas yra IBAN ir CVC/CVV kodas?