Galite stebėti ankstesnes savo įmokas pasirinkdami kortelę „Įmokos“, esančią dalyje „Įmokos ir atskaitymai“.
Galite filtruoti informaciją pagal norimą laikotarpį. Atminkite, kad ilgiausias filtravimo laikotarpis yra 90 dienų. Jei jums reikia senesnių, pvz., konkrečių metų, statistinių duomenų, pateikite užklausą per šią nuorodą.
Jei turite papildomų klausimų arba Jums reikia pagalbos, kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo komandą Jums patogiu būdu. Pasirinkite ČIA.
15
9
Ar šis straipsnis buvo naudingas?
12 iš 15 pažymėjo, kad tai naudinga
Articles in this section
- Ką daryti, jeigu įmoka nepasiekė mano OlyBet paskyros?
- Kodėl negaliu pervesti įmokos per „Skrill“?
- Kaip padidinti savo „Skrill“ mokėjimo limitą?
- Ką daryti, jeigu nėra mano naudojamo mokėjimo būdo OlyBet?
- Kokiu būdu galiu papildyti sąskaitą?
- Ar galima papildyti sąskaitą naudojant kito asmens vardu registruotą banko sąskaitą?
- Ar OlyBet apmokęstina sąskaitos papildymus?
- Ar galiu sekti savo ankstesnes įmokas?
- Kas yra IBAN ir CVC/CVV kodas?
- Ar taikomi apribojimai atliekant sąskaitos papildymus per Skrill?