Ką daryti, jeigu įmoka nepasiekė mano OlyBet paskyros?
Visi įmokėjimo būdai yra momentiniai, išskyrus banko pavedimą, kuris užt...
Kodėl negaliu pervesti įmokos per „Skrill“?
Nustatytas „Skrill“ dienos įmokos limitas yra 200 EUR. Prašydami padidin...
Kaip padidinti savo „Skrill“ mokėjimo limitą?
Prašydami padidinti „Skrill“ mokėjimo limitą atlikite šiuos veiksmus:1. ...
Ką daryti, jeigu nėra mano naudojamo mokėjimo būdo OlyBet?
Jeigu Jūsų banko nėra sąraše, tai reiškia, jog jis laikinai nepasiekiama...
Kokiu būdu galiu papildyti sąskaitą?
Papildyti sąskaitą galite visais nurodytais būdais OlyBet svetainėje:
K...
Ar galima papildyti sąskaitą naudojant kito asmens vardu registruotą banko sąskaitą?
Naudotis kito asmens vardu registruota banko sąskaita yra griežtai draud...
Ar OlyBet apmokęstina sąskaitos papildymus?
OlyBet netaiko jokių sąskaitos papildymo mokesčių. Tačiau jūsų mokėjimo ...
Ar galiu sekti savo ankstesnes įmokas?
Galite stebėti ankstesnes savo įmokas pasirinkdami kortelę „Įmokos“, esa...
Kas yra IBAN ir CVC/CVV kodas?
IBAN sąskaita – tai tarptautinis banko sąskaitos numeris.
Pavyzdžiui:
L...
Ar taikomi apribojimai atliekant sąskaitos papildymus per Skrill?
Atliekant sąskaitos papildymus per Skrill, galioja vienos dienos apriboj...