theme_welcome_title theme_welcome_title

Sąskaitos pildymai

Ką daryti, jeigu įmoka nepasiekė mano OlyBet paskyros?
Visi įnašo metodai OlyBet platformoje dažniausiai yra įvykdomi iš karto,...
Kodėl negaliu pervesti įmokos per „Skrill“?
Šiuo metu dienos įmokos limitas naudojantis „Skrill“ yra 200 EUR. Jei no...
Ką daryti, jeigu nėra mano naudojamo mokėjimo būdo OlyBet?
Jei Jūsų bankas nėra tarp galimų mokėjimo metodų OlyBet platformoje, jis...
Kokiu būdu galiu papildyti sąskaitą?
Savo OlyBet paskyrą galite papildyti vienu iš šių būdų, pasirinktų sveta...
Ar galima papildyti sąskaitą naudojant kito asmens vardu registruotą banko sąskaitą?
Griežtai draudžiama naudoti kito asmens banko sąskaitą įnašams ar pinigų...
Ar OlyBet apmokestina sąskaitos papildymus?
OlyBet netaiko jokių mokesčių už įnašų atlikimą. Jūs galite pap...
Ar galiu sekti savo ankstesnes įmokas?
Jūs galite lengvai stebėti savo ankstesnius įnašus tiesiogiai i...
Kas yra IBAN ir CVC/CVV kodas?
Kas yra IBAN sąskaita? IBAN (tarptautinis banko sąskaitos numeris) – tai...